Yrityksille

Tervetuloa MLL Puistolan yhdistyksen yhteisöjäseneksi!

MLL Puistolan yhdistys toimii vapaaehtoisvoimin alueemme lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Tavoitteenamme on tuottaa iloa ja tukea perheitä varhaisessa vaiheessa. Meillä on tällä hetkellä noin 400 jäsentä ja tavoitteenamme on kasvattaa jäsenmääräämme.Toimintamme keskeisimpiä elementtejä ovat:

• Erilaisten kurssien ja kerhojen järjestäminen (esim. Perhesirkus, välipalakerho ja teatterikerho).
  • Perhekahvilan ylläpitäminen ja vertaistuen tarjoaminen
  • Tapahtumien järjestäminen (mahdollisuuksien mukaan yhteistyössä alueen yritysten ja yhteisöiden kanssa)
  • Kylämummi- ja vaari-toiminnan ylläpitäminen

Tarjoamme yrityksellenne yhteisöjäsenyyttämme erikseen neuvoteltavaa jäsenmaksua vastaan. Yhteisöjäsenenämme yrityksellänne on oikeus käyttää yhdistyksemme nimeä omassa mainonnassanne. Esittelemme yhteisöjäsenemme heidän niin halutessaan myös internetsivuillamme sekä Facebook-sivuilla. Halutessanne, voimme myös järjestää yhteistyötapahtumia, joihin kutsumme jäseniämme ja asiakkaitanne. Lisäksi teillä on mahdollisuus saada kauttamme edullisesti vuokrattavia tarvikkeita tapahtumiinne.

Yhteisöjäsenenä toimiminen myös vahvistaa yrityksenne yhteiskuntavastuuta sekä parantaa mainetta entisestään. Paikallisen, perheisiin kohdistuvan, avustustyön tukeminen on tällä hetkellä erittäin tärkeää.

Liity yhteisöjäseneksi.

Voit tukea toimintaamme myös lahjoittamalla:

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Kuukausilahjoittajana yrityksesi tukee MLL Puistolan toimintaa tietyllä summalla joka kuukausi. Säännölliset lahjoitukset käytetään piirimme toiminnan toteuttamiseen pitkällä aikavälillä.

Tee kertalahjoitus

Yrityksesi voi tehdä kertalahjoituksen valitsemaansa kohteeseen tai MLL Puistolan yleisen toiminnan ylläpitämiseen.

Lahjoita yrityksesi osaamista

Yritys voi lahjoittaa myös omaa osaamistaan piirimme käyttöön, kuten markkinointiosaamista tai tapahtuman organisointia.

Lahjoita osuus tuotteen tai palvelun tuotosta

Yrityksesi voi lahjoittaa itse päättämänsä osuuden tietyn tuotteen tai palvelun tuotosta.Tästä lahjoitustavasta voi kertoa omille asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen ja täten edesauttaa lahjoituksen kertymistä.