Toiminta

Yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön. Hallituksessamme on aktiivisia jäseniä, jotka hoitavat lapsiperheille tarjottavien palvelujen hallinnoinin oman työnsä ohella. Kaiken toiminnan, kuten perhekahviloiden ja tapahtumien järjestäminen on vastuutettu jollekin MLL-aktiiville. Vain opettajat saavat työstään palkkaa. Jos vastuuhenkilöä ei ole, niin toiminta on vaarassa loppua.

Tarvitsemme koko ajan lisää uusia aktiiveja varmistamaan lasten monipuolisten toiminnan ja harrastusmahdollisuuksien säilymisen alueella. Jokaiselle aktiiville muokataan vastuualue oman kiinnostuksen ja käytettävissä olevan ajan mukaan. Muutama tunti kuukaudessakin riittää. Tule mukaan iloiseen joukkoomme edistämään lapsiperheiden elämää! Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella tai sähköpostilla osoitteeseen puistola.mll(a)gmail.com.

Viereisistä linkeistä näet, minkälaista toimintaa yhdistyksemme tällä hetkellä järjestää. Tai olisiko Sinulla uusia ideoita?

MLL:n jäsenet saavat etuja osallistumismaksuista.

Kuva: Päivi Karjalainen