Viulunsoiton opetus, kevät 2024

Tervetuloa soittamaan viulua! Tunneilla iloitaan musiikista, kehitetään keskittymiskykyä ja saadaan soittotaito, josta voi olla iloa loppuiäksi. Kevään kurssit alkavat tammikuussa.

Kursseja on neljä erilaista, viulunsoiton yksilöopetus 20, 30 tai 45 min ja yhdistelmätunnit, jossa osa opetuksesta on parisoittotunteja kaverin kanssa.

Opettajana toimii viulunsoiton opettaja mus.ped. Johanna Metsälä. Johannan opetus on tavoitteita asettavaa, mutta lapsilähtöistä ja oppimisen iloa korostavaa. Hän ottaa vastaan toiveita soittotunnin kulusta ja soitettavista kappaleista. Lisätietoja opettajalta: johanna.violin@gmail.com

Jos koronarajoitukset estävät lähiopetuksen, opetus hoidetaan etäyhteydellä.

Paikka: Puistolanraitin koulu (Puistolanraitti 18, 00760 Helsinki)
Aika: Opetus on keskiviikkoisin. Ohjaaja sopii tarkemmat ajat soittajien kanssa.

Oppilailla tulisi olla oma viulu, jonka hankinnassa saa apua opettajalta. MLL:lla on kolme viulua, joita voi vuokrata lukukauden ajaksi. Lisätiedot viuluista saa opettajalta. Tunneilla opitaan viulunsoittoa, musiikin teorian alkeita, yhteissoittoa, esiintymistaitoa sekä musiikista nauttimista iloisessa ja kannustavassa ilmapiirissä.

Kurssit on tarkoitettu yli 5-vuotiaille (ei yläikärajaa).

VIULUNSOITON YKSILÖOPETUS 30 min, 16 kpl
Soittotunnit ovat kerran viikossa 30 minuuttia kerrallaan. Tapaamisia on 16 kpl (15 opetuskertaa ja konsertti). Opetus on yksilöopetusta.  Vanhat oppilaat ovat ilmoittautumisessa etusijalla. Kysy vapaista paikoista opettajalta.

Hinta: Lukukausihinta on 365 € MLL Puistolan jäsenille ja 390 € muille.

- - - -

VIULUNSOITON YHDISTELMÄTUNNIT 7 x 30 ja 8 x 45 min
Soittotunti pidetään kerran viikossa. Yksilötunti kestää 30 minuuttia ja parisoittotunti 45 minuuttia. Tapaamisia on 16 kpl (15 soittotuntia + konsertti). Vanhat oppilaat ovat ilmoittautumisessa etusijalla. Kysy vapaista paikoista opettajalta.

Yksilötunnilla on yksi ja parisoittotunnilla kaksi lasta, ja heidän olisi hyvä olla suunnilleen saman tasoisia.

Hinta: Lukukausihinta on 297 €/hlö MLL Puistolan jäsenille ja 322 € muille.

MLL Puistolan jäsenille alennuskoodi JASENKEVAT2024
Tarkistamme jäsenyyden!

Ohjaaja: Johanna Metsälä, johanna.violin@gmail.com, 050 570 5670
Sovi soittotunnin tarkka ajankohta ohjaajan kanssa.

Ilmoittautuminen: MLL Puistola – Holvi

Kerhojen vakiosopimusehdot löydät täältä:
MLL Puistola – Kerhojen vakiosopimusehdot
Ilmoittautuessasi sitoudut noudattamaan edellämainittuja sääntöjä.